مدیرکل ارشاد یزد:مساجد با کانون های فرهنگی هنری پویا شده اند


یزدفردا :مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه مساجد با کانون های فرهنگی هنری پویا شده اند ،اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در جذب جوانان و احیای کارکردهای مختلف مساجد داشته اند.


به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا،بهرام عبدالحسینی در نشست شورای منطقه 2 کانون های فرهنگی هنری مساجد کشوردر یزد با اشاره به حضور عاشقانه و پرشور جوانان در مساجد و کانون های فرهنگی هنری تصریح کرد: باید اعتقادات جوانان ونوجوانان را تحکیم و فعالیت های ویژه ای در مباحث زیربنائی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: دولت و نظام جمهوری اسلامی توجه خاصی به کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسات قرآنی در اداره کل ارشاد داشته است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف نسل جوان از اعتقادات و باورهای دینی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در فعالیت های زیربنائی و آموزشی فعالیت داشته باشند.


مدیرکل ارشاد یزد با اشاره به جنگ نرم دشمنان و تلاش برای انحراف جوانان خاطرنشان کرد: باید کانون های فرهنگی هنری مساجد در موضوعات آموزشی و تحکیم باورهای دینی و اعتقادی جوانان فعالیت ویژه ای داشته باشند و هرچه در این زمینه کار شود باز هم با توجه به حجم گسترده تهاجم دشمن کم است.


وی با تاکید بر مردمی بودن کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: همانند کانون های فرهنگی هنری مساجد هرکجا که مردم به میدان آمده اند شاهد ثمرات و برکات فراوانی در بخش های مختلفی بوده ایم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا